Promo campanie divorț, la Neața cu Răzvan si Dani. Asociația Călătoria Divorțului, in parteneriat cu Mamica Alfa, lansează Campania Națională de Conștientizare #AmDivorțat, Aleg să Înțeleg.
În România există în prezent o rată a divorțurilor de 25% din cuplurile căsătorite, anual fiind afectați de divorț peste 60.000 de adulți și 17.500 de copii.
Campania are ca scop oferirea unor informații esențiale puse la dispoziție persoanelor care traversează perioada traumatizantă în urma unui divorț, prin implicarea directă a specialiștilor în sociologie, psihologie, asistență socială și parenting, în vederea conștientizării și depășirii traumei ce rezulta în urma unei despărțiri.
Misiunea Asociației Călătoria Divorțului este de a sprijini persoanele care traversează un divorț, pentru menținerea echilibrului emoțional al membrilor familiei și soluționoarea optimă a dezvoltării și creșterii copiilor.
Campania #Am Divortat-Aleg să Înțeleg are o durată de nouă luni și se adresează persoanelor care au divorțat dar și familiilor acestora.
Alături de Gabriela Saulea – medic și inițiator al proiectului, s-au alăturat în calitate de membri ai board-ului Mihaela Tatu – trainer comunicare, coach și realizator TV, Daniela Palade-Teodorescu – jurnalist, Oana Voiculeț – specialist branding și comunicare şi Mihaela Olaru – avocat.
Evenimentul este realizat în parteneriat cu Fundația Dignitas, Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Teatrul Elisabeta, Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Itsy Bitsy FM, BWFR-Business Women Forum of Romania, EVA.ro, Techir, Necuvinte, Viața fără Violență și BrosNor-Handmade DeLuxe & Dedicated Workshops.
Ne dorim o societate puternică și sănătoasă și credem cu tărie că potențialul vlăstarelor răsărite din fiecare familie afectată de un divorț poate să ajungă la desăvârșire prin grijă, educație, pricepere, dezvoltare echilibrată și iubire.
Alege să Înțelegi şi păşeşte cu încredere în viață, fără stigmate!